۵ پاسخ

برای سزارین هستش پمپ درد

نه عزیزم نمیشه واسه طبیعی میتونی گازیابیحسی ازکمربگیری اونم دهانه رحمت بایدب یه عددی برسه بعد

برای سزارین چون بعداز بهوش اومدن درد شدید دارن . طبیعی بعدش درد نداره عزیزم .

برای سزارینه فقط

فقط برای سزارین

سوال های مرتبط

مامان Seyed Yasin مامان Seyed Yasin ۱۱ ماهگی