۵ پاسخ

ن طبیعی وقتی بدنیا بیاد که دیگه دردت تمام میشه

ن نمیشه

من سر پسر اولم که نداشتم سر این به دکترم گفتم گفت تجربه من میگه مسکن تورگی خیلی بهتره تا پمپ درد به نظر شما چیکار کنم تجربه داشتین؟؟

اپیدورال میشه استفاده کرد یا گاز انتونوکس که روش اپیدورال بهتره

نه همون سزارین هم ب بدبختی و خایه مالی میدن بعضی بیمارستانا...

سوال های مرتبط

مامان Seyed Yasin مامان Seyed Yasin ۱۱ ماهگی
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری