اونایی که ۳ روز موندن به موعد پریود بیاین از علایم هاتون بگین

۸ پاسخ

منم سه روز مونده ولی نه کمر درد دارم نه شکم درد فقط خوابم میاد

نگا ۲۶ سیکل بودم اینجا😢
الان ۲۸ سیکلم

تصویر

من ۴ مانده
فقط دل پیچه

البته کمر درد وپادرد هم دارم

سلام من سینه درد وحتی نوک سینه هم درد می‌کنه گاهی اوقات تخمدان سمت چپ و سمت راست درد میاد جوش زده صورتم برای اولین‌بار توی ۷ ماه اقدام و ترشحات سفید رنگ خیلی زیاد بدون بود
البته شیاف‌مقعدی پروژسترون استفاده میکنم نمی‌دونم بخاطر اون یا نه

منم سه روزمونده دل درد چ کمردرد دارم هرلحظه منتظر پریودم

منم سه روز مونده علایم ندارم سرماخوردم و امیدیم ب حاملگی ندارم عصری تست زدم منفی بود 😥💔

بی حوصلم حس افسردگی دارم سردرد حتی گاهی یه سرگیجه ریز حالت تهوع درد زیر شکم🤦‍♀️

سوال های مرتبط