۱۴ پاسخ

نگران نباش عزیزم تا ۴۲ هفته وقت هست
بعدشم یه چیز جاااالب میدونستی بچه هایی ک دیرتر به دنیا بیان باهوش تر میشن؟!

فردا گهواره یهویی بجا شما زایمان میکنهه😵‍💫

خود من ۴۲ هفته به دنیا اومدم
ولی شما می خوای برو دکترت برات معاینه تحریکی انجام بده

الان زده تولد برات😍🤣

من هر روزی که دیرتر پست میذاری میگم دیگه زایمان کرد و منتظر عکس نی نی ام 😅

عزیزم تاریخ انتی شما کیه؟
شما باید معاینه بشید الان!!

عزیزم سلام
انشالله ک بسلامتی گل دخترتو بغل بگیری♥️
ولی باید به اینم فکر کنی هفته آخر احتمال دفع مکنیوم هست باید خیلیییی مراقب باشی و بنظرم بهتره فردا بری بیمارستان چک بشی ارزش ریسک کردن ندارع این موضوع 🫂🌱

وای فکر کن خود گهواره از فردا برات میزنه تولد کوچولو ولی به دنیا نیومده🤣
من خواهرم ۴۱ هفته و چند روز زایمان کرد اونم به زور امپول مگرنه بچه تمایلی نداشت بیاد

اتفاقا همون ۱ تیر بیاد خوبه که
دخترای تیر ماهی خیلی خوبن😍
برو پیش ماما بگو برام‌تنظیم کن ۱ تیر دیگه بیاد

منم دوروز مونده هیچ دردی ندارم

بعضی بچه ها تا ۴۲ نمیان .عجله نکن

لحظه شماری اینکه بیایی بگی سوفیا کوچولو و بغلش کردی 😍🌸ایشالله صحیح سالم بدنیا بیادش و یه زایمان راحت داشته باشی

میخای برو بیمارستان. مامان منم مثل شما بود. داداشم دیر دنیا اومدش ولی سر من ک دومی بودم رفت بیمارستان امپول فشار زدن بهش ب موقع دنیا اومدم

وااای خدای من ، چه هیجان انگیز 😍😍😍 إن شاء الله به سلامتی زایمان کنی ، زایمان طبیعیه دیگه باید منتظر کوچولوت باشی ♥️💝

سوال های مرتبط