نگران نباش عزیزم تا ۴۲ هفته وقت هست
بعدشم یه چیز جاااالب میدونستی بچه هایی ک دیرتر به دنیا بیان باهوش تر میشن؟!
فردا گهواره یهویی بجا شما زایمان میکنهه😵💫
خود من ۴۲ هفته به دنیا اومدم
ولی شما می خوای برو دکترت برات معاینه تحریکی انجام بده
الان زده تولد برات😍🤣
من هر روزی که دیرتر پست میذاری میگم دیگه زایمان کرد و منتظر عکس نی نی ام 😅
عزیزم تاریخ انتی شما کیه؟
شما باید معاینه بشید الان!!
عزیزم سلام
انشالله ک بسلامتی گل دخترتو بغل بگیری♥️
ولی باید به اینم فکر کنی هفته آخر احتمال دفع مکنیوم هست باید خیلیییی مراقب باشی و بنظرم بهتره فردا بری بیمارستان چک بشی ارزش ریسک کردن ندارع این موضوع 🫂🌱
وای فکر کن خود گهواره از فردا برات میزنه تولد کوچولو ولی به دنیا نیومده🤣
من خواهرم ۴۱ هفته و چند روز زایمان کرد اونم به زور امپول مگرنه بچه تمایلی نداشت بیاد
اتفاقا همون ۱ تیر بیاد خوبه که
دخترای تیر ماهی خیلی خوبن😍
برو پیش ماما بگو برامتنظیم کن ۱ تیر دیگه بیاد
منم دوروز مونده هیچ دردی ندارم
بعضی بچه ها تا ۴۲ نمیان .عجله نکن
لحظه شماری اینکه بیایی بگی سوفیا کوچولو و بغلش کردی 😍🌸ایشالله صحیح سالم بدنیا بیادش و یه زایمان راحت داشته باشی
میخای برو بیمارستان. مامان منم مثل شما بود. داداشم دیر دنیا اومدش ولی سر من ک دومی بودم رفت بیمارستان امپول فشار زدن بهش ب موقع دنیا اومدم
وااای خدای من ، چه هیجان انگیز 😍😍😍 إن شاء الله به سلامتی زایمان کنی ، زایمان طبیعیه دیگه باید منتظر کوچولوت باشی ♥️💝
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.