منم رفتم ۴۰ هفته ولی خبری نیس
ایجانم سوفیا فسقلی
خواهر من هم چند سال پیش مثل شما بود و هیچ خبری از به دنیا اومدن بچه نبود عصر با هم رفتیم پیاده روی تو سربالایی سرپایینی یه کم فردا ۵ صبح بیدار شد کیسه آبش پاره شد و زایمان کرد یه کم فعالیت در حد پیاده روی شاید موثر باشه
بهتررر کاش برا منم بکشه تا۳۹وقت زایمانم زدم ۳۹هفته تا یکم سر پا می ایستم کمر درد امونم نمیده
برو سونو تورو خدا 😂منم دوباره میخام بزام
ایی وایی😂
گفتم کههه نینی میخواد تیر ماهی شه😄
منم نه ماه چند روز بودم دردام میگرفت با رحم یک سانت باز با ورزش اینا رحممو باز کردم اگه دخترم نیومده بود مدفوع خودشو خورده بود🥲
سارا جون من اومدم چک کنم ببینم سوفیا دنیا اومده دیدم زده ۱روزه انقدر خوشحال شدم😍😂
کاش بری یه سونو بکننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.