۹ پاسخ

منم رفتم ۴۰ هفته ولی خبری نیس

ایجانم سوفیا فسقلی

خواهر من هم چند سال پیش مثل شما بود و هیچ خبری از به دنیا اومدن بچه نبود عصر با هم رفتیم پیاده روی تو سربالایی سرپایینی یه کم فردا ۵ صبح بیدار شد کیسه آبش پاره شد و زایمان کرد یه کم فعالیت در حد پیاده روی شاید موثر باشه

بهتررر کاش برا منم بکشه تا۳۹وقت زایمانم زدم ۳۹هفته تا یکم سر پا می ایستم کمر درد امونم نمیده

برو سونو تورو خدا 😂منم دوباره میخام بزام

ایی وایی😂
گفتم کههه نینی میخواد تیر ماهی شه😄

منم نه ماه چند روز بودم دردام میگرفت با رحم یک سانت باز با ورزش اینا رحممو باز کردم اگه دخترم نیومده بود مدفوع خودشو خورده بود🥲

سارا جون من اومدم چک کنم ببینم سوفیا دنیا اومده دیدم زده ۱روزه انقدر خوشحال شدم😍😂

کاش بری یه سونو بکننن

سوال های مرتبط

مامان 🎀Avin🎀 مامان 🎀Avin🎀 ۷ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم ۱۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۲ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان حلیا وهیراد مامان حلیا وهیراد ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی