۹ پاسخ

به نظرم برو آمپول فشار بهت میزنن

انشالله قسمت من نشه 😍😍

وای خدایا چرا اینقدر طولانی شده من دلم میخواد 37 هفته بزاااام🫠 پیاده روی و ورزش دارید؟؟؟

باید بری زایشگاه خواهر
از بچه نوار قلب بگیرن

نزاییدی🥺😂

ب نظرتون برم زایشگاه دیگه آره ببینم چی میگن

برا منم امشب میزایه😭

😭😭😭😭

🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان صالح مامان صالح ۱ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی