گهواره منم زایید من نزاییدم هنوز 🙄🥴😣😣

۷ پاسخ

گهواره منم دوشنبه میزائه😅 بر اساس پریودی، ببینم من کی زایمان میکنم

طبیعی همینجوریه دیرتر میشه
منم دخترم سه روز از تاربخش دیرتر اومد.
برام دعاکن عزیزم موقع زایمانت منو یادت نره

طبیعی هستی؟

عزیزم ماهایی ک نمیزاییم باید چ کنیم؟من دکترم گفت سر۴۰هفته پرکردی بیا امپول فشار اگ بازم باز نشدی سز میشم شما چی؟؟

برای منم اینطوری شده بود ولی یه روزم ازش نگذشت منم پشت سرش زاییدم 😂

عزیزم انشالله ب سلامتی زایمان کنی دکترت کیه

من فردا وقت سزارین دارم

سوال های مرتبط

مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان سوینا مامان سوینا ۸ ماهگی
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان محمد فاتح مامان محمد فاتح ۷ ماهگی
مامان حیدر🥺 مامان حیدر🥺 ۷ ماهگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۸ ماهگی