گهواره زایید من نزاییدم هنوز😐😐

۵ پاسخ

دیگه لرو زایشگاه مهاینه تحریکی و امپول فشار شروع کن خطرناکه

من فقط ی روز دوساعت دویدم از شبش دردام شروع شد صبح زاییدم فقط دویدم ها پاهامم باز مثل اردک😂😂

😂خندم گرفت واقعا با حرفت ایشالله توهم میزایی

برو کوهنوردی😅 جاروبرقی بکش پله بالا پایین کن . همه جارو جاروکن دستمال بکش . بشین پاشو کن . من که یکم راه میرم میخام بزام

ازش بپرس چکار کنی تا توام بزایی

سوال های مرتبط

مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان محمد فاتح مامان محمد فاتح ۷ ماهگی
مامان حیدر🥺 مامان حیدر🥺 ۷ ماهگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ ماهگی
مامان آیدا ویدا مامان آیدا ویدا ۱ ماهگی
مامان آدوین و آریز مامان آدوین و آریز روزهای ابتدایی تولد