گهواره زایید من هنوز نزاییدم😑💔

۸ پاسخ

بچه منم تنبل بود 😅 ۴۱هفته با سز اومد بچه های الان چرا اینجورین

منم باید تا 14زایمان کنم هیچ دردی ندارم

منم باید تا 13 زایمان کنم ولی هنوز هیچ علائمی ندارم خسته شدم

نرفتی بیمارستان

وااای زایمان طبیعی دارم دیونه میشم هرچی نزدیک میشم

انقدر بزای دهنت سرویس بشه😂

😂😂😂خدا نیاره همچین روزی و
بگو بیا بیرون دیگه بچه

گهواره منم ب زودی میزاهه😪

سوال های مرتبط

مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان محمد فاتح مامان محمد فاتح ۷ ماهگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ ماهگی
مامان آیدا ویدا مامان آیدا ویدا ۱ ماهگی
مامان آدوین و آریز مامان آدوین و آریز روزهای ابتدایی تولد