گهواره زایید من هنوز نزاییدم😂😅

۹ پاسخ

صد رحمت ب بارداری و زایمان
فاجعه تازه بهد زاییدن شروع میشه
امان از شیردهی و ممنوعیاتش
امان از بی‌خوابی شبانه
امان از رفلاکس
امان از کولیک
امان از گریه های بی دلیل
اوووووووووووووووووووف

😂😂😂

😂😂😂👍👍👍حق

عزیزم منم اینجوری بودم چهل هفتم که کامل شد رفتم بیمارستان نگهم داشتن بچم بدنیا اومد

ایشالله توهم بزایی😂
تاریخ زایمونت بر حساب انتی کیه؟

ندیدی بی خوابی هارو منم میگفتم الان

تو بیا ببرم جا ب جا شاید زاییدی اونجا

جوجوت بدجوری جا خوش کرده

گلم وحشتناک زیاد راه برو تا دردت بگیره
و با دکترتم درمیون بذار

😂خدانکشت دختر

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان محمد فاتح مامان محمد فاتح ۷ ماهگی
مامان حیدر🥺 مامان حیدر🥺 ۷ ماهگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ ماهگی
مامان آیدا ویدا مامان آیدا ویدا ۱ ماهگی
مامان آدوین و آریز مامان آدوین و آریز روزهای ابتدایی تولد