گهواره زایید و من نزاییدم هنوز😂

۸ پاسخ

۴۰هفتت بشه برو بهدلشت بهت نامه ختم بارداری بدن بده بچه از ۴۰هفته توشکمت بمونه

😂😂😂

بنظرمن برو بیمارستان لاقن امپول فشاری چیزی دردت شروع میشه

منم پس فردا این شکلی میشم 😂

منم....

رفتی برا معاینه چن سانت باز بودی

۴۰هفتت شد زایمان نکردی؟
هچ دردی نداری

۴۰ هفته پر بشه میزنه زایمان؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان محمد فاتح مامان محمد فاتح ۷ ماهگی
مامان حیدر🥺 مامان حیدر🥺 ۷ ماهگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ ماهگی
مامان آیدا ویدا مامان آیدا ویدا ۱ ماهگی
مامان آدوین و آریز مامان آدوین و آریز روزهای ابتدایی تولد