ب رسم گهواره اومدم ک بگم
گهواره زایید من نزاییدم😂👋

۸ پاسخ

هم منم موندم

من تاریخ اخرین پریودیمو‌یادم رفته بود فقط یادمه تولد پسر خواهرم بود که الان رفتم دفترچه تقویممو‌نگاه کردم مال پارسال دیدم هفته بعدش زدم ۲۴ مهر زنگ‌زدم آجیم‌گفت عزیزم‌۱۲ بود اما ۲۴ گرفتیم‌یادت رفته الان ناریخ گهواره رو‌درست کرذم اما سونوهام‌همه ازاول ۱۲ هم‌حساب کردن نمیدونم چه کنم

گهواره طبق آخرین تاریخ پریودیتون هفته ها رو میشماره،
منم طبق گهواره الان ۳۵ هفته هستم
در صورتی که طبق سونو هام امروز وارد ۳۴ شدم

بچه شنیده چقد از خرداد چیزی میگن میخواد تموم بشه بعد بیاد 😂😂😂

شاید دوست نداره خردادی بشه دلش میخواد تیر ماهی بشه😂

😂😂😂

میزای عزیزم نگران نباش هیچی دردنداری

منم موندم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۲ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی