گهواره زایید من نزاییدم 😕😭

۷ پاسخ

بیمارستانم اتاق 2شماکجایی

سلام رفتی بیمارستان؟

منم فردا میرم ببینم چی میشه
غروبی دردم شروع شد تا ساعت ۱۲ درد داشتم ولی اومدمدراز کشیدم بهتر شد😞 نمیدونم چیکار کنم

منم هر ده دیقه درد داشتم چهار پنج بار هر ده دیقه اونم سی ثانیه ای بعدش ناپدید شدن😩😩😩😩

چه بامزه گفتی 🤣🤣🤣🤣🤣

منم هر ده دیقه درد داشتم چهار پنج بار هر ده دیقه اونم سی ثانیه ای بعدش ناپدید شدن😩😩😩😩

وااا نرفتی زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان میرخان مامان میرخان ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان عطرین مامان عطرین ۱۱ ماهگی
مامان سامیار طلا👶 مامان سامیار طلا👶 ۸ ماهگی
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی