گهواره زایید من نزاییدم

۱۵ پاسخ

سلام نزاییدی

وا خواهر زده صفر روزگی از همه چی زایمانت گذشته😑😐😂🤷البته بعضیا تا 42هفته طول می‌کشه من طبیعی بودم ابجیم گفت من 38برمیدارم بچه من زودتر میاد تو طبیعی هستی طول می‌کشه ولی من37هفته زاییدم😂🤷

برو معاینه شو ببین چند سانت بازی

وای مردم از خنده🤣🤣🤣
میگم این دختر چقدر سرحاله تا زاییده اومده گهواره🤣🤣

روغن کرچک خوراکی بگیر فردا یسره همشو بخور انشالله تا شب زایمان کنی

دمنوش بارهنگ و زعفران بخور

نرفتی معاینه

شرایطتت چطوره؟ورزش و اینا کردی؟

عزیزم انشاءالله توهم زایمان میکنی

🤣🤣🤣🤣ای بابا بازم نزاییدی کهه

😂😂😂انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم

وای خیلی باحال نوشتی خخخخخ
به سلامتی دنیا بیاد

الهی 😂😂😂از صفر شروع کردی که
انشاءالله بسلامتی زایمان کنی خوشگلم ❤️

عجب😂😂😂😑 خب دکترا برات کاری نکردن زود بدنیا بیاد

😂😂😂😂عزیزممم

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۲ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان میرخان مامان میرخان ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان عطرین مامان عطرین ۱۱ ماهگی
مامان سامیار طلا👶 مامان سامیار طلا👶 ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی