😂😂گهواره زایید من نزاییدم

۱۴ پاسخ

شماهایی که هفتتون رفت بالا و علایم زایمان ندارید در طول بارداری شیاف استفاده میکردید ؟ تا چن هفته استفاده کردین؟

دلم میخواد برم بیمارستان آمپول فشار بزنه به دنیا بیاد
دیروز ‌لکه بینی داشتم الان ندارم

دختر من ۴۱هفته و چهاروز دنیا امد جاش خوب بود موند دیگه ختم زدن برام با سرم فشار دنیا امد

وای منم 6روز دیگه مونده ب زاییدن گهواره🤣🤣

والا چشم انتظاری خیلی بده

بیا بدویمم

وای چه باحال😂

منم هستم حرص نخور

😆😆😆

🤣🤣🤣

نترس منم هستم

منم آنقدر میترسم اینجوری بشم

خخخخخ

منم همینطور 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۲ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان میرخان مامان میرخان ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان عطرین مامان عطرین ۱۱ ماهگی
مامان سامیار طلا👶 مامان سامیار طلا👶 ۸ ماهگی
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی