این دو تاشبیه همن یعنی هر دو دخترن؟

تصویر
۲۰ پاسخ

منم مثله تو از انتی اومدم حالم گرفته بود که گفت دختره ناشکری که نمیکنیم دلم خیلی پسر میخواست

ن دختر دومم گفت شبیه دختره احتمالا دختره این و گفت دختره اینم ی روز بعدازپاک شدنم ی بارم پنج روز بعداز پریودی رابطه داشتم دیگه نداشتم ولی گرمیجات و پسته گردو مویز عرق کاسنی شوهرم خیلی میخورد

عزیزم من رفتم امروز دوباره سنو پسر بود اینم عکس وسط پاش دو روز بعد از پاک شدنم نزدیکی داشتم اعصابت خورد نکن انتی فقط احتمال هست

تصویر

عزیزم من دوباره اومدم سنو برام دعا کن

دعا میکنم که معجزه ای برات اتفاق بیفته و از غیب خدا برات برسه و به مراد دلت برسی من همیشه به خدای خودم ایمان داشتم و دارم

عکس سونو پسر منو ببین سر بالاس التش

تصویر

ببین تو عکس سونو نگاه کنی زاویه ای که نوب تشکیل داده کمتر از ۳۰ درجه س احتمال دختر میدن حالا شاید الت کوچیک باشه دیده نشه صبر کن تا هفته ت بره بالا عزیزم شاید خطا کرده باشه

انشالا همونی که دلت میخواد بشه

سلام . من رفتم سونو ۱۲ هفته و ۶ روزم بود دکتر گفت دختره . دختر اولم ۴ سالشه و الان باردارم اینم دختره . قبلیم پسر بود ک سقط شد . خدارو هزارمرتبه شکر ک دخترم سالمه

تصویر

پسر گفت طهمورسی

من سنوش که تموم شد پرسیدم جواب نداد وقتی داشتم میرفتم دوباره پرسیدم گفتم چیه گفت احتمالا دختر گفتم چنددرصد وگفت کم فقط احتماله

منطورم ۱۹ هفته

اره عزیزم گفت ۹۰ درصد دختره ۱۶ هفته هم رفتم مجید طهمورسی گفت دختره همین سنویی که برای انومالی یری روز رفتم

بنظرم سمت چپی پسره سمت راستی دختره 😁

حالا صبر کن تا هفته ی۱۶ دوباره برو سنو بده خیالت راحت بشه ایشالا مه بگه پسر هست

اهان. باورت میشه منم تو گهواره ب شک انداختن پری روز رفتم انومالی گفت پسر ۲۹ هفته و۱ روز بودم دوباره عصر نوبت گرفم میخوام برم دلم یطوری شد شک افتاد ب دلم

بنظرمن سمت چپی ب پسرمیخوره چون سر پسر بزرگتر میشه

اینم سنو انتی دخترم هست که الان ۴ سالش هست اونم رفتم انتی پیش جوانمرد

تصویر

سنوها دوتاشم ماله خودت هستن

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله

سوال های مرتبط

مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی