۳ پاسخ

زایمان طبیعی خیلی بده من که ۲۴ ساعت درد کشیدم با اینکه بچم ریز بود یه عالمه هم بخیه خوردم بعدشم تا ۴۰ روز نمیتونستم بشینم خیلی بده سزارین خیلی بهتره

من سه تا طبیعی کردم و راضیم خدایی 😁

بهترین کار سزارین هست و منی ک طبیعی رفتم و نتونستم بردم سز اورژانسی 🥲✋️

سوال های مرتبط