۵ پاسخ

قطره آ د
از شیر خودتم خوبه بزنی

کرم شقاق سینه بزن فوق‌العادست ولی هربار قبل اینکه شیر بدی بشور که دهن بچه نره

پماد آ_د بزن

میگن روغن محلی یا همون شیرخودتو یاشقاق بمال خوب میشه، بعدم کامل سینه تو بزار دهنش شاید بد شیرمیدی

الان چرا خون میاد ازش؟ معمولا چندروز اول اینجوریه

سوال های مرتبط