جای پای بچم بعد واکسن اینجوری شده طبیعیه؟

تصویر
۵ پاسخ

طبیعیه چن روز دیگه خوب میشه

سلام عزیزم واکسن روتاویروسم داشتن ؟طرف ما ندارن واکسن دخترم مونده ؟

تادوسه روز دگه خوب میشه سعی کن اب زیاد نزنی بهش تا 24ساعت

چرا اینجا زده مگه به ران بچه نمیزنه

اشکالنداره چنروزه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آیلین وآیهان مامان آیلین وآیهان ۸ ماهگی