۴ پاسخ

پیجت نگا کردم
برات دعا کردم
انشالله اون روز میرسه برات❤️

ای واییی چند شده بود بتا؟؟؟

منم ۴ روز تاخیرم برا اولین بار اعصابم خورده پری نمیاد

شاید دارو هورمونی خوردی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته دهم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
جوجه 🐣 جوجه 🐣 قصد بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری