۴ پاسخ

وزنش که عالیه نسبت به تولدش

وزنش خداروشکر خوبه
به نظر من وقتی سینه میخوره وزنش اوکی شیشه شیر بخوره شاید سینه ول کنه باز از دکتر بپرس

گیگوز

اپتامیل گوشیم اشتباه تایپی گرفت

سوال های مرتبط