۶ پاسخ

عزیزم فکر کنم قد و اشتباه نوشتی اخه ۶۲ زیاده😅ولی وزنش عالیه ماشالا

قدشواشتباه نوشتی.وزنش عالیه

ماشاالله خیلی خوب اضافه کرده👌🏻

وزنش خیلی خوبه ولی فکر کنم قد موقع تولدش رو اشتباه نوشتی

اگه نیاز بود همونجا دکتر بهت می‌گفت ک کمکی بهش شیر خشک بدی

ن دیگ خوبه

سوال های مرتبط