۶ پاسخ

حالا من ببلاک میدم همچین راضی نیستم از وزن دهی البته دخترمم رفلاکس داره در روز ب اندازه هم ماهاش شیر نمیخوره
هم دکتر هم چت جی بی تی گفت کالری شیرخشکا یکیه اصولا

خوبه گلم ، اره نان خیلی سنگینه من چند روز به دخترم دادم شدیدا یبوست شد جوری که موقع دفع خیلی گریه میکرد زور میزد دیگه عوض کردم الان ببلاک پره مچور میدم

من اپتامیل میدم ولی اصلا وزن دهی نداره شنیدم نان وزن میده

ماشالله خوبه عزیزم چون دوماهگی باید دوبرابر وزن تولدشون باشن .منم ببلاک میدم .میگن نان سنگینه

عزیزم شما ببلاک میدین دل درد داره بچتون؟
کولیک پسر من هیچ مشکلی نداره ولی شبا گریه میکنه

۱ ماهگی چند بود منم ببلاک میدم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی