۵ پاسخ

من آپتامیل میدم خوبع

منم ببلاک 1 میدم خوبه

دختر من میخوره
خیلی کم بالا میاره خداروشکر
وزن دهیش هم خوبه بد نیست

من تا یکماهگی میدادم
وزن دهیش خیلی خوب بود

من ببلاک ساده میدم
خوبه

سوال های مرتبط