۳ پاسخ

اره خوب بود ولی تو شوهرمون نیس اپتامیل میدم وزن دهی نداره

خیلی خوب بود یبوست میاورد البته بچه با بچه فرق داره خواهر زادم ولی مشکلی نداره

عالی بود ولی یبوست اورد

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی