شیرخشک بیومیل ای ار وزن دهیش خوبه ؟

۲ پاسخ

من دارم میدم رفلاکس رو کم کرده ولی وزن دهی خیلی نیس

عزیزم بستگی پاره چه شیر خشکی ب بچت بسازه بچه من فقط ابتامیل بهش ساخت با ببلاک و نان حساسیت شد

سوال های مرتبط