۳ پاسخ

من تروویتال ای ار میدم البته پسر من رفلاکس ندارع چون خوب وزن میگیره فقط خیلی بالا میاره بااین که این شیر خشکم میدم بازم بعد شیر کلی بالا میاره

بهترین شیر خشک ای ار تروویتاله

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی