منم بیومیل میدم ۶۶ روزشه پنج کیلوعه خوبه بنظرتون
منم پسرم بیومیل پلاس میخوره فقط عیبش اینه مدفوعش خیلی بوبدمیده
من چند روزه میدم مزش خوبه ولی یه بوی بدی میده وقتی درست میکنم وزندهیش هم فعلا چک نکردمببینم چجوریه
اره من تا دیروز میدادم
مزه اش خوبه دختر من ماهی۹۰۰گرم اضافه کرده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.