کیا بیومیل ای آر میدن خوبه طعمش؟؟ وزن دهیش خوبه

۴ پاسخ

منم بیومیل میدم ۶۶ روزشه پنج کیلوعه خوبه بنظرتون

منم پسرم بیومیل پلاس میخوره فقط عیبش اینه مدفوعش خیلی بوبدمیده

من چند روزه میدم مزش خوبه ولی یه بوی بدی میده وقتی درست میکنم وزندهیش هم فعلا چک نکردم‌ببینم چجوریه

اره من تا دیروز میدادم
مزه اش خوبه دختر من ماهی۹۰۰گرم اضافه کرده بود

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی