من قبل عید گذاشتم پاییز
با آزمایش سنو شد 5تومن
مسی هست 8ساله آخرش گفت 8ساله هست
بدن من ضعیف هست وقتی دستگاه میذاشت از درد و استرس پاهام میلرزید
دردش قابل تحمله
هر مارکش یه قیمته
بستگي ب بدن و شرایطتت بهترین نوعش رو دکتر میگه بگیری
من ۱۰ ساله گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.