۲ پاسخ

من قبل عید گذاشتم پاییز
با آزمایش سنو شد 5تومن
مسی هست 8ساله آخرش گفت 8ساله هست

بدن من ضعیف هست وقتی دستگاه میذاشت از درد و استرس پاهام می‌لرزید
دردش قابل تحمله

هر مارکش یه قیمته
بستگي ب بدن و شرایطتت بهترین نوعش رو دکتر میگه بگیری

من ۱۰ ساله گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی