۴ پاسخ

نه نمیشه
باید تو دوران پریودی روز اول تا سوم پریودی باید بزاری
من نزاشتم ولی از دکتر پرسیدم

حتما روز دوم یا سوم پریودی باش

اره باید تو پریودی بزاری
من روز سوم پریودی گذاشتم

دهانه ی رحم اون موقع بازه بعدش دیگه نه
البنه من خودم نذاشتم

سوال های مرتبط