۲ پاسخ

والا من مدلشو زیاد اطلاع ندارم ولی پاییز چهارتومن گذاشتم و کلا جلوگیری هم ندارم عوارضش هم زود به زود پریود شدن و لکه بینی هستش

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی