۱۱ پاسخ

من الان پای گاز نمیتونم وایسم .تپش قلب و درد پریودی میاد سراغم

دقیقا منم همینما. بلند بشم. نمیتونم حس سنگینی دارم کلن نمیتونم. دراز بکشم بخابم قشنگ. دارم سنگین میشم از فردا هم میرم تو ۹ ماه خدا بخیز کنه گلم

اره کلا راه رفتن اذیتم نمیکنه اما امان از نشستن

وای نگو بزور بلند میشم و بزور می‌شینم غذا هم بزور میپزم

من حتی زیاد راه نمیتونم برم ی کم راه میرم شکمم سفت میشه.بعد ی کم وایمیستم انگار خون به مغزم نمیرسه احساس ضعف شدید بهم دست میده سریع باید بشینم

آره منم همینطورم عزیزم وقتی دارم غذا درست میکنم یه جوری تکون میخوره پهلوهام درد میگیره میشینمم شکمم زیرشکمم درد میگیره کمرمم یهو قفل میکنه

منم همینطوریم تازه هفته م رفته بالاتر بدترم شده

منم همینطور 💔 هنوز امیدوار بودم بتونم کارامو پیش ببرم ولی دارم اذیت میشم

اوف ارع یکم ک کار میکنم انقباظ مبگرم

کمر درد میگیرم بیشتر

اره منم از بدو ورود به هشت ماه اینجوری شدم

سوال های مرتبط