چقدر بده کولیک😭😭 خدایا بچم داره اذیت میشه😭

۸ پاسخ

سلام واقعا کولیک خیلی بده پسرمن هم از دوازده شب شروع میکرد تا پنج صبح خیلی اذیتم میشد بعد کل روز می‌خوابید چند روز بردمش پیش دکتر منوچهر عسگری مطبش پونک هستش دوتا قطره داد خیلی بهتر یعنی تایمش کمتر شد و ارومتره تو گوگل بزنید آدرس و شمارش میاد خیلی رضایتمندی داشت همه میگفتن عالیه.

سلام
تجویز دوار به دیگر کار اشتباهی
اما منم مثل شما خیلی اذیت شدم
کلی قطره و شربت دادم به دخترم اما اثر نکرد
اینو یه دکتر داروخونه بهم داد خدا رو شکر بهتر الان
گیاهی شربتش
هر ۸ساعت ۳سی سی
شربتش گیاهی دوس داشتی امتحان کن

تصویر

با این

تصویر

اخ دختر منم تازه یبوستم میشه

توی غذای خودت دقت کن چیا میخوری.عرق نعنا بخور.اب سرد.بستنی.هندوانه.حبوبات.خیار و گوجه و کاهو.بادمجون.قرمه سبزی.اش.خیلییی چيزهاست.مهوا فقط گاهی گریه برای شکم درد میکنه که اونم طبیعیه.یکم شبا ساعت ده در حد ده دقیقه تا یه ربع گریه میکنه که می‌گردونم اوکی میشه

بچه ی من خیلی بیقراری میکنه اصلا بدحور گریه میکنه خودشو پیج میده دلم براش میسوزه😭😭 از غروب شروع میشه

ننو بگیر براش راحت میخوابه

من سربچه اولم داشت الان یادم رفت الان یعنی یه ساعتی روخیلی گریع میکنن نه اخه پسرمن ازدوازده شب میگرفت تاسه صبح

سوال های مرتبط