بچم خیلی نفخ دارع خیلی داره اذیت میشه چکار کنم

۳ پاسخ

قطره دایمتیکون 3 بار در روز هر بار 5 قطره بده بهش

قطره اينفاكول بهش بده
شكمشو با روغن بادوم شيرين ماساژ بده بعد پاهاش رو به طور ورزشي هعي تو شكمش جمع كن بازكن جمع كن بازكن ك بادش بره بيرون

شکمشو در جهت عقربه های ساعت با روغن ماساژ بده اگه شیر خودت میدی خودت صفوف زیره اینا بخور از نظر غذایی رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد