چقدر این نفخ لعنتی بده بچه هارو اذیت میکنه واقعا🥲

۷ پاسخ

اره واقعا

رازیانه بجوشانید و خنک شد 10 میل بده بخوره کلاس نفخ شکمش خارج میشه آروم میگیره

باید حوصله کنی....صبررررررررررر داشته باشی.راه طولانیه.
مبادا از خستگی دعواش کنیااااااا،تو اوج بی خوابی و خستگیت باز هم باید باهاش نهایت مهربونیت باشی.اون هیشکیو جز تو نداره.

عزیزم دکترت حقی بودراضی بودی؟؟

خیلی بده یجوری به خودشون میپیچن، قرمز میشن اصلا ادم جیگرش درمیاد واسشون😑🥲

دقیقن خیلی ازیته بچم هوفف

سعی کن چیزای نفاخ نخوری پاهاش مثل دوچرخه ماساژ بده شکمش برعکس ماساژ بده بازش کن بعد پاهاش یواش بده تو شکمش هی بده بیرون اینجوری چندبار بکنی باد شکمش‌خالی میشه همراه با مدفوع ولی آروم میشه بچه من دخترم‌همینجوری میکنم‌ک‌اروم‌بشه چون زور هم‌خیلی میزنه بهش قطره کولیف هم میدم هر ۸ ساعت ۵ قطره

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم👶🎀 مامان آیماه خانوم👶🎀 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی