ببرش سنجش خودشون تشخیص میدن
اگه فقط مشکل گفتار داره خودشون میفرستن گفتار درمانی
دخترت امسال میره پیش۲حتمأبگردیک پیش خوب ثبت نامش کن توجمع بچه هابودن وآموزش ورفتارمربی خیلی روی گفتارش تأثیرمثبت میذاره
عزیزم اگه مشکل هوشی نداشته باشه فقط به گفتار درمانگر ارجاع میشه
عزیزم اصلا استثنایی نبر اگر بچت مشکل ذهنی نداشته باشه باید بره مدرسه اونروز یه بچه تو بهداشت دیدم باید کلاس چهارم بود ولی از اول فرستاده بودن استثنایی هیچی بلد نبود حتی تا بیست بشماره مشکل گفتار درمانی داشته چون بیش فعال بوده تو کفتار درمانی زیاد پیشرفت نمیکنه سنجش ردش میکنن میفرستن استثنایی برابچه خیلی ناراحت شدم در حقش ظلم شده بود هیچی بلد نبود مدرسه هم دگه قبول نمیکنن بچه های استثنایی رو! اونجا اموزسا در حد کودکان مشکل دار هست مادرش گفت همه کتاب دفتراش همیشه پاره بودن هر طور شده سنجشو بگیر بفرست مدرسه رو گفتار درمانیش کار کن بچت عقب نیفته
اون طرف عذر خواهم ولی گوه خورده
فکر نمی کنم جاهای غیرانتفاعی ایراد بگیرن آخه دیدم بعصی بچه ها را تو پیش دبستانی کامل کلمات را تلفظ نمی کردن اما معلمشون متوجه می شد
بگو تو برو تیمارستان ،روانی ، کسی با بچه طفل معصوم اینجور حرف میزنه،
نوه عموم همینطور بود الان به زبون داره همه ما رو قورت میده 😂 اونم مهد و پیش دبستانی رفت زبونش باز شد
فن بیان هم خوبه شاید بتونن کاری کنن براش
تو این سه ماه بازم ببرش کادر درمانی عزیزم
ببرش گفتار درمانی خوب میشه
دختر من لکنت داشت چند جلسه بردمش خوب شد خداروشکر
پسر خاله منم الان 8سالشه همینطوری حرف میزنه ولی حتی گفتار درمانی ام نبردن مدرسه ام میره درسام عالیه
بله عزیزم پیش دو.. ببینگفتار ببرش و خودتم تو خونه باهاش کار کن .. اینستا کلی پیج هس سرچ کن گفتاردرمانی کلی پیج میادش ازاونام استفادع کن
عزیزم براش چند تا کتاب قصه جذاب بگیر هرروز چند بار بخون ،میدونم خسته کنندست،خیلی باهاش حرف بزن همه چی رو براش توضیح بده،شربت امگا سه دایونیکس بگیر براش مرتب هرشب بعد شام یه قاشق بده،زیاد ببرش پارک بازی کنه با همسن و سالاش،ایشالله که براش موثر باشه
نه ناراحت نباش خدایی نکرده اونایی که عقب مانده هستن به استثنایی میفرستن من پسرم پارسال پیش دبستانی میرفت نمیتونست خوب حرف بزنه مثلامیگفتن سوره بخون یاصلوات بفرست نمیتونست بگه بخونه زبونش نمیچرخیدنمیخوندکم کم خوب شد
دختر خاله من تا دوم ابتدایی این جوری بود و بعد مثل بلبل حرف میزد مشکلی هم نداشت دیگه... خواهرم برای دخترش گفتاردرمانی تهران میرن بعضی جلساتش آنلاینه... به نظرم پیگیر این شو
حتما با رفتن به مهد درست میشه گفتارش مطمئن باش داشتم دانش اموزایی که با ورود ب کلاس اول و تا آخر سال درست شده حرف زدن شون
پسرخاله من خیلی دیر زبون باز کرد تاقبل اینکا بره پیش دبستانی که من که خیلی ازحرفاشو متوجه نمیشدم خیلیم ناراحتش بودیم یه چندجلسه گفتار درمان رفتن ولی تاثیر زیادی نداشت ولی پیش که رفت دوسال خیلی زبونش باز شد الان خداروشکر عادی حرف میزنه .چقدر مردم بی ملاحظه شدن ببر استثنایی یعنی چی،اصلا فکرنمیکنن چقدر دل مادر و میشکنن ... این حرفا رو بیخیال حتما ببرش پیش دبستانی سال گذشتم باید میبردی هرچقدر باهم سن وسالاش باشه و صحبت کنه راه میافته
پسر من همینطوری بود امسال کلاس اول رو گذروند خیلیم عالی فقط یکم تو تلفظ مشکل داشت
عزیز مگه بچت خدای نکرده از لحاظ ذهنی مشگل داره ؟فکر کتم اونایی که از نظر ذهنی هم مشگل دارن میبرن استثنایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.