چقد بعد زایمانتون قلیون کشیدید؟🥲 اونایی که شیرخشک میدن به بچهاشون؟

۱۳ پاسخ

چون خیلی وقته نکشیدی ممکنه سرد درد یا سر گیچه بگیری

من وقتی باردار شدم نکشیدم هنوز هم نمیکشم

سخت نگیر بکش
آدم هست نه ماه بارداری رو می‌کشه بچشم انگار دسته گل سالم سالم
الانم که دیگه خداراشکر دنیا اومد بکش فقط تنباکو خیلی گرون شده کمتر بکش 😂😂😂😂

جدا از همه داستانای مضر بودنش
اگ میخوای بکشی بچه اصلا در معرض دودش نباشه.
سیستم تنفسیش ضعیف میشه زود ب زود سرما میخوره

میگن یک دود قلیون برابر با 100نخ سیگارع

من ک دارم پر پر میشم براش😂

منم خیلی دلم کشیده ولی شیرخودمو میدم نمیتونم 🥹 اما شما شیرخشک میدی مشکلی نداره که اگه حال خودت خوبه بکش حالشو ببر

آخه برای بچه ضره داره

من ۱۵روز بعدش کشیدم😅

من کشیدم🙈😆
دخترم شیر خشکیه

من شیر خودمو میدم ۱۵روز بعدش شروع ‌کردم کشیدن😂

۱ ماه

واقعا این قلیون چی انقدر حلاکشین
من انقدر بدم میاد از بوش هم بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی