۱۳ پاسخ

من دیگه نمیکشم بعد این همه مدت ک نکشیدم دیگه نمیکشمم

بکش بابا دوستا من بعد از ده روز از زایمانشون کشیدن.خیلیای دیگه رو هم میشناسم حتی تو شیردهیم میکشن.من خودم به محض این که زایمان کردم یه کم روبه راه شدم یه دلی از عزا درمیارم به بچمم میخام شیرخودمو بدم ولی نهایت بعده قلیون یبار شیرمو میدوشم میریزم بره بعدیا بهش میدم.ولم کنین دیگ....۹ماه ساییده شدم😭😭

من بارداری اولم توی بارداری کشیدم
الان خودم دیگه قبل بعد بارداری دلم دیگه نمیخوادش اینقد پیشم میکشند🤣

من نهایتش صبرکنم دوسه روز بعد زایمانه دیگ

بعد دوران شیردهی چون تو شیر میمونه
منم هوس کردم بدجوری فقط منتظرم شیردهی تموم شه خخخ

من منتظرم فقط بخیه هام خوب بشه بعدش میشینم راحت میکشم
فقط کنار بچه نمیکشم
مثلا بچه رو میزارم تو اتاق خودم تو اشپزخانه زیر هود و هواکش راحت میکشم🤤

من فک کنم هر وقت جونشو داشته باشم بکشم
یعنی روزای اول که خب شرایط انقدر درهمه که نمیشه کشید!
بعدش هر وقت سرحال باشم!

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

عروس داییم از بیمارستان که مرخص شد اومد خونه گفت اول یه قلیون واسم چاق کنین بکشم دارم میمیرم 😂

وای منم همش ب این موضوع فکر میکنم ولی عاشق اینم که به بچم شیر خودمو بدم بعدش خودمو قانع میکنم که ۹ ماه نکشیدی نمردی.بعد اونم نمیمیری🤣🤣🤣💔💔

اهل قلیون نیستم وگرنه راهنماییت میکردم🤣🤭 هر وقت دلت کشید
وقتی شیر نمیدی خب برو بکش فقط قبل اینکه نی‌نی رو بغل کنی حتما لباستو عوض کن و مسواک بزن بچه از بوی قلیون اذیت نشه🫡🤩

چرا دعوات کنیم دوست داری می‌کشی دیگه اگه شیرتو نمیخوره بزار زخمات خوب شه بعد بکش

😂😂😂

سوال های مرتبط