جاروبرقی از ۴۰ روزگی ولی بقیه کارا از ۱۵ روزگی
روز دوم
من از فردای عمل کارا خودمو بجه کردم
جارو بعد ی هفته حدودا
والا نی نی بخابه سرپا شدم
تا میذارمزمین گریه میکنه یه صبحونه نتونستم بخورم از صبح
همین حدود ۲۰ روزگی دیگه کامل سرپا بودم، اما هنوز هم مراعات میکنم و خیلی کار سنگین نمیکنم
تا زمانی که نازمو بکشن و بخرن جارو نمیکشم والله😈😁🤣
من که از روز ششم شروع به کار کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.