۴ پاسخ

من که سر هفته کارامو میکردم.. بخیه هم خودش میفته متوجه نمیشی.. ولی روزای اول نشستن با بخیه سخته. ولی یه هفته بعد راحته برات.

من سر قبلی ۱۰ مامانم رفت شبش خودم شام پختم برنجم شفته بود

من فعلا بخیه هام نیفتاده
اونقد سختمه بلن شدن ونشستن
مامانم تا ده روز کارامو کرد کلان خوابیدم
چن روزه خودم اینور اونور میکنم اذیت میشم فردا میخا برم خونه مامانمینا چن روز وایسم

من دو سه روزه روبه راه شدم

سوال های مرتبط