۹ پاسخ

منم هنوز هست

من زایمان اولم ۱۵روزه افتادن
زایمان دومم تا ۲۰روز ولی این سومی تا بعد یک ماهگی هم هنوز بخیه داشتم

هنوزهستتت

مال من نصفش افتاده

روز پنجم یدونش افتاد روز هفتمم یدونه دیگش
الباقیش مونده

سوال منم هست ..الان هفت روزه سوزشس بیشتر شده .

مال منکه هنوز نیفتاده خیلی میسوزه فک کنم عفونت کرده

من هنوز هست بعد به ماه

مال من یه ماه طول کشید

سوال های مرتبط