۵ پاسخ

اگه دیدی دوباره رفت بالا یک تیکه پیاز حلقه کن بزار کف باش بعد جوراب بپوش نیفته زود تب و میاره پایین

شیاف بزار

منم هفته بعدواکسنشه خیلی سختههه؟؟اره؟؟

پسر منم دیشب خیلی تب کرد امروز خوب شد

عزیزم تب واکسن بالای ۳۸/۵ باید ببری،بیمارستان

سوال های مرتبط