مامان قندک سلام لطفا اگه پیام دیدی جواب بده خواهر من خیلی موهام میریزه مشت مشت مو میریزه شما چی مصرف کردین؟بهتر شدین؟
آب جوشیده خنک بده بهش بخوره حتما
دستمال بااب ولرم نمدارکن بکش وسط روناش ،روپاهاش،رودستاش
ولی نزار سردش بشه که لرز کنه
شیرم بده بخوره اگه نخورد همون آب بده حتماتبش میادپایین
تب واکسن ؟
بچه من همینجوری بی دلیل یهو تب کرده
بچه من هم دوروزه تب داره از دیشب بدتر تا همین الانش هی دست صورتشو اب میزنم تن تن شیر میدم اب میدم قطره دادم تبش تا ۳۹ میره بعد میاد پایین دوباره میره بالا هی بالا پایین میشه
بچه شماهم همینجوری بالا پایین میشه ؟
واکسن زده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.