ممکنه نکسیوم رفلاکسا بدتر ‌کنه.؟؟؟

۱ پاسخ

من شنیدم یکی از داروهای رفلاکسه ولی امکان اینکه به بعضی بچه ها نسازه هم هست دختر من رفلاکس داره اس امپرازول بهش نساخت بهش فاموتیدین میدم اوکی شد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و الینا مامان امیرعلی و الینا ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی