۲ پاسخ

قرص نکسیوم ۴۰ خریدم قیمت قدیم ۸۳۳ دو ورقه ی ورقشو استفاده میکنم ولی اون ی ورقو نمیخام هر کی خاست بگه بفرستم ساکن پاکدشت تهرانم

کیدیزول شربت امپرازوله.امپرازول پودره و هردو ایرانی .نکسیوم قرص و خارجی .بستگی ب رفلاکس بچه داره نمیدونم بدون مشورت پزشک بشه جایگزین کرد یا ن؟از کیدیزول یا امپرازول نتیجه نگرفتی؟

سوال های مرتبط