قرص نکسیوم ۴۰ خریدم قیمت قدیم ۸۳۳ دو ورقه ی ورقشو استفاده میکنم ولی اون ی ورقو نمیخام هر کی خاست بگه بفرستم ساکن پاکدشت تهرانم
کیدیزول شربت امپرازوله.امپرازول پودره و هردو ایرانی .نکسیوم قرص و خارجی .بستگی ب رفلاکس بچه داره نمیدونم بدون مشورت پزشک بشه جایگزین کرد یا ن؟از کیدیزول یا امپرازول نتیجه نگرفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.