بیمارستانی ک من بودم ۷ تومن بود. ولی از من میشنوی نگیر تاثیر آنچنانی نداره. من نداشتم و میومدن برام شیاف میزاشتن و مسکن تجویز میکردن. خیلی اوکی بودم.تخت کناریم پمپ درد داشت همچنان درد داشت و اذیت بود
من ۲۳برج۲زایمان کردم۴تومن بود بیمارستان دولتی
پمپ درد چی هست
من ۳ ام زایمان کردم ۴ تومن بود
من تاز میشنوم واسه چیه
بیمارستان پیامبران 4500
شهر با شهر فرق داره من برج ۲ زایمان کردم ۴تومن بود
۲۸۰۰.
من برج دو زایمان کردم پمپ درد ۳ تومن بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.