خانوما هزینه پمپ درد چنده؟

۹ پاسخ

بیمارستانی ک من بودم ۷ تومن بود. ولی از من میشنوی نگیر تاثیر آنچنانی نداره. من نداشتم و میومدن برام شیاف میزاشتن و مسکن تجویز میکردن. خیلی اوکی بودم.تخت کناریم پمپ درد داشت همچنان درد داشت و اذیت بود

من ۲۳برج۲زایمان کردم۴تومن بود بیمارستان دولتی

پمپ درد چی هست

من ۳ ام زایمان کردم ۴ تومن بود

من تاز می‌شنوم واسه چیه

بیمارستان پیامبران 4500

شهر با شهر فرق داره من برج ۲ زایمان کردم ۴تومن بود

۲۸۰۰.

من برج دو زایمان کردم پمپ درد ۳ تومن بود

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۶ ماهگی
مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من ۳ ماهگی