من گرفتم۱۵۰۰
نمیدونم چند بود ولی دستمزد دکتر بیهوشی رو نوشته بود1300
۴ یا ۵ تومن ولی بخدا هر چی باشه میارزه
بنظر من که تازه سزارین شدم نیازی به پمپ درد نیست جون با مسکن و شیاف کنترل میکنن دردت رو
فکر کنم 3تومن پمپ شد نمیدونم 1300یا1800گرفتن واسه وصل کردنش
4 تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.