پمپ درد بیمارستان خصوصی چنده؟

۶ پاسخ

من گرفتم۱۵۰۰

نمیدونم چند بود ولی دستمزد دکتر بیهوشی رو نوشته بود1300

۴ یا ۵ تومن ولی بخدا هر چی باشه میارزه

بنظر من که تازه سزارین شدم نیازی به پمپ درد نیست جون با مسکن و شیاف کنترل میکنن دردت رو

فکر کنم 3تومن پمپ شد نمیدونم 1300یا1800گرفتن واسه وصل کردنش

4 تومن

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد