ازدیشب نخابیده؟
تو این یکی قضیه شانس اوردم از سه ماهگی ساعت ۱۱ شب میخوابه تا ۱۱ ظهر یکی دوبار فقط برای شیر بیدار میشه
خسته نباشی 🥲♥️
سخته واقعا
دو هفته پیش پناه یهو روتین خوابش خورد بهم
تا چند شب پیش دستم بهش بند بود
تا دوباره برگشت ..
میفهمم خیلی سخته 🫠
وای😭🤦🏼♀️
دقدقه هرشب من😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.