یعنی این بچه کی میخواد بخوابه 😑🥹😣😖

۵ پاسخ

ازدیشب نخابیده؟

تو این یکی قضیه شانس اوردم از سه ماهگی ساعت ۱۱ شب میخوابه تا ۱۱ ظهر یکی دوبار فقط برای شیر بیدار میشه

خسته نباشی 🥲♥️
سخته واقعا
دو هفته پیش پناه یهو روتین خوابش خورد بهم
تا چند شب پیش دستم بهش بند بود
تا دوباره برگشت ..
میفهمم خیلی سخته 🫠

وای😭🤦🏼‍♀️

دقدقه هرشب من😐😐

سوال های مرتبط