دختر منم همین مدلیه هیچی دوس نداره هر چیزی میبرمسمت دهنش عوق میزنه
بخدا پسر منم همینجوریه نگران نباش هنوز کوچلوعن منم خیلی میترسم اینجوری بمونه ولی میگذره از نجربه دوستان دیگه میگم
عزیزم انشاالله درست میشه فک کنم این دوره برای همه مامان پیش میاد تموم میشه انشاالله
چی دادی خورده؟ فرنی رو با شیرش ترکیب کردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.