این بچه تا کی میخواد هیچی نخوره ینی!😭

۴ پاسخ

دختر منم همین مدلیه هیچی دوس نداره هر چیزی میبرم‌سمت دهنش عوق میزنه

بخدا پسر منم همینجوریه نگران نباش هنوز کوچلوعن منم خیلی میترسم اینجوری بمونه ولی میگذره از نجربه دوستان دیگه میگم

عزیزم انشاالله درست میشه فک کنم این دوره برای همه مامان پیش میاد تموم میشه انشاالله

چی دادی خورده؟ فرنی رو با شیرش ترکیب کردی ؟

سوال های مرتبط