۱۱ پاسخ

اگه دکتر طبق نمودار میگه خوبه پس دلیلی نداره ناراحت باشی. چرا بچه باید هرماه 1 کیلو اضافه کنه؟؟؟؟ ماهی 200 تا 400گرم از چهار ماهگی. و چون فقط شیر خودتو فقط میخوره وزنش اینطوریه. بچه هایی که شیر خشک میخورن تپل الکی میشن . پسر منم تقریبا مثل بچه شماس منم فقط شیر خودمو دادم خداروشکر اصلا شیر خشک نخورد

دکتر به من گفت یکسالگی باید بشن ۳ برابر وزن تولد
تا اونموقع اکی میشه
نگران نباش
بعدم ژنتیک و خوش خوراکی هر بچه ای متفاوته

نه با توجه به وزن تولدش الان خیلی کمه شاید شیرت گیرایی خوب نداشته ایکاش زودتر براش شیر خشک کمکی می‌دادی خواهر منم شیر داشت زیاد ولی پسرش اصلا وزن نمی‌گرفت دکتر گف شیر خودتو حذف کن اصلا گیرایی نداره

یکم از نمودار پایینه وزنش
قدش چنده

تو همین گهواره نمودار رشد داره بزن ببین چجوره نسبت قد و وزنش

خب چون شیر خودت میدی دکتر میخواد سمت چیز دیگه نری میگه خوبه. ولی به نظرم به نسبت وزن توش کمه و لاغره. اما قدش چجوره؟ اگه قدش هم زیاد بلند نیست خوبه سخت نگیر کوچولو موچولو هست ولی اگه قد بلنده به غذاهاش کره اینا بزن ببین چجور میشه . غذاها پرکالری درست کن براش

دختر منم۳۸٠٠بود تولدش حالا ۹ماهشه هشت و نیم شده چیکارش کنم دیگه

کی گفته بچه باید هر ماه یک کیلو اضافه کنه اونوقت تو یکسالگی میشه ۱۴ ۱۵ کیلو که وزن ی بچه ۶ ساله است

به نظرم وزنش کمه روی نمودار گهواره وارد کن دختر من زیر خط هست نوشته ۴۰درصد کمتر از وزن یده آل
تولد ۲۸۵۰ بود الان ۷۶۰۰

دکتر الکی میگه مامانای اینجا درست میگن؟عجب

تا چهار ماهگی بچه کیلو اضافه می‌کنه بعد دیگه کمتر میشه از شش ماهگی که ماهی 300تا500وزن میگیره

سوال های مرتبط